Ouder-inlog cliëntvolgsysteem

Wil jij de ontwikkeling van je kind kunnen volgen? Rapportages van de begeleiding inzien? Snel de gegevens van de casemanager of vestiging opzoeken? En gemakkelijk begeleidingsuren goedkeuren? Lees dan snel verder.

Hoe krijg ik toegang?

Om toegang te krijgen tot de ouder-inlog vragen wij je, in verband met de privacywetgeving, om zelf contact op te nemen met de casemanager. Hij of zij maakt dan een account aan. Hiervoor heeft je casemanager je emailadres nodig en een beheerdersnaam (bijvoorbeeld je eigen naam of familienaam).

Wanneer het account is aangemaakt ontvang je een mail om je e-mailadres te bevestigen en een link om een wachtwoord aan te maken. Let op: deze link verloopt na één uur. Uiteraard kan je ook daarna een wachtwoord aanmaken door te klikken op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een nieuwe link.

Hoe werkt het?

Ga naar https://mijn.carehouse.nl

Je logt in met je emailadres en je wachtwoord. Wanneer je inlogt zie je aan
de linkerkant van de pagina de volgende opties:

  • Bij het tabje Agenda kun je de geplande begeleidingen zien en deze per begeleiding of per periode goedkeuren.
  • Bij het tabje Begeleidingen kun je de rapportages zien van alle begeleidingen die hebben plaatsgevonden.
  • Bij het tabje Kinderen realiseer je de koppeling met het dossier van je kind en kun je na de koppeling hier het dossier inzien door op de naam van je kind te klikken.
  • Door op Uitloggen te klikken, beëindig je je sessie en verlaat je de pagina.

Rechtsboven aan de pagina staat je gekozen naam voor de ouder-inlog. Als je hierop klikt zie je de persoonsgegevens van je kind(eren), de gegevens van je casemanager en van de vestiging.

Hoe werkt de koppeling met het dossier van mijn kind?

De koppeling met het cliëntdossier werkt als volgt:

  • Selecteert het tabje Kinderen
  • Voer het cliëntnummer van je kind in om het dossier te koppelen aan de ouder-inlog.

Het cliëntnummer is een unieke code die je kunt opvragen bij de casemanager.

Hoe kan ik begeleidingen goedkeuren?

Het goedkeuren van geleverde begeleidingen kan door bij het tabje Agenda op Gehele periode goedkeuren te drukken; Je keurt dan de begeleidingen van de maand waar je kijkt goed. Je kunt de begeleidingen ook goedkeuren door op de begeleiding zelf te drukken en deze hier goed te keuren (of indien de begeleiding niet correct geschreven is deze af te keuren). Indien de begeleidingen van je kind na 3 maanden nog niet zijn goedgekeurd, gaan wij er van uit dat de begeleidingen juist zijn ingevoerd.

Vragen?

Heb je een vraag of opmerking over de ouder-inlog, neem dan contact op met je casemanager.

Belangrijk: De nieuwe privacywetgeving vraagt ons uiterste zorg te dragen voor de bescherming van je persoonsgegevens. Om dit te borgen krijg je bij elke keer inloggen een ‘token’ (5-cijferig nummer) in je mail om je identiteit te bevestigen. Hiermee rond je de inlog af. De eerste keer dat je inlogt vragen we ook de identiteit van je kind te bevestigen. Dit kun je doen door bij het inloggen een unieke code in te voeren. Deze unieke code ontvang je van de casemanager zodra je account geactiveerd is.